zinadorina

Nu știu să existe pe lumea asta vreo persoană care să nu-și fi dorit să dea timpul înapoi și să schimbe ceva, crezând că astfel va îndrepta greșelile. Mărturisesc dureros  că și eu o vreme mi-am dorit asta … Câți oameni nu s-au simțit neputincioși, iar în gândul lor nu s-a auzit “dacă aș putea să întorc timpul, aș face…”. Am citit povești cu personaje care puteau să se dea peste cap în gând și reușeau să dea timpul înapoi. Doar tu mi-ai spus “Lasă timpul așa!” Am prins curaj și mi-am zis că nu strică să experimentez. Știam că înăuntrul fiecărei femei se ascunde o zeiță sau o vrăjitoare, știam că una din ele mă va ajuta oricum, că e jumătate din mine.  Am încercat de câteva ori.  M-am întors o dată în amintire, unde cineva îmi reproșase că am greșit și am încercat  să corectez, ca să-mi obțin…

Vezi articol original 164 de cuvinte mai mult

