Cartea cu desene

„Chiar dacă fericirea mai uită de tine, tu nu uita de ea!”

Uneori, te văd sprijinit în visare, suflete…Alteori, te simt înecat într-o tăcere adâncă!Știu! Te sufocă lipsa unor inimi …

(Și pe mine!)

Dar rogu-te … respiră! Umple-ți plămânii cu speranță și mergi înainte!

(Inaintea mea, in dreptul meu, nu contează! Doar mergi înainte!)

Suntem părți ale aceluiași întreg. N-am putea exista, unul în lipsa celuilalt.Așadar …Respiră! Mă lași fără aer …

(Nu vezi cum mă sufoc?!)

Respiră! Încă o dată!… Și încă o dată! Nu te opri!Măsoară-mi secunda, minutul, ceasul … în metri cubi de oxigen…Mulțumesc!Acum … iubește!

(Da… știu că inima si cu tine, ați rupt orice legătură…)

Nu-mi pasă! Reintregiti-vă!

M-auzi, suflete?!

Să se facă lumină …! Vreau să-mi fie cald…! Nu pricepi?!Vreau o primăvară eternă cam … peste tot!

Îți amintești?

„Împreună! Și niciodată, separat!”

Haide! …Ridică-te de…

Vezi articol original 68 de cuvinte mai mult

