arta si natura

”Eminescu e o culme unde nu urci decât pentru a îngenunchea”. O.Paler

 Corespondenţă Mihai Eminescu – Veronica Micle

Adormind aseară cu gândul la tine şi deşteptându-mă dimineaţa tot cu el, aş putea să îţi scriu toată ziua fără să obosesc, dacă cititul nu te-ar obosi pe tine. Nu ştiu de ce, orice lucru, chiar şi acelea care nu au a face deloc cu tine, îmi aduc aminte de tine.

Te urăsc uneori pentru că te ştiu stăpână pe toate farmecele cu care m-ai nebunit, te urăsc presupunând că ai putea dărui din ceea ce e averea mea, singura mea avere. Fericit pe deplin nu aş fi cu tine, decât departe de lume, unde să n-am nici a te arăta nimănui şi liniştit nu aş fi decât închizându-te într-o colivie, unde numai eu să am intrarea….

…Iubeşte-mă şi iartă-mi păcatele, căci tu eşti Dumnezeul la care mă închin.

…Eu te-am…

Vezi articol original 127 de cuvinte mai mult

