albastru de... mai departe

CAM09863

Mesajul

Primesc aseară, pe g.mail, un mesaj de la mama:

„Am citit din Casa cu chilii. Și tu ai fost în Pufu, cu tata, Marilena și Gicu Ghiu. Te pup. Mama”

Mama are optzecișiunu de ani, dar e la fel de suplă ca întotdeauna. Și la mers. Și în gândire. Și, iată, face lumină asupra propriilor mele amintiri. Întregește, firesc, cercul iubirii. Fără mijlocirea ei, amintirea aceasta ar fi  rămas îngropată în uitare. De-abia acum înțeleg de ce vizualizam drumul tatei către vârful muntelui. Aveam impresia că frânturile mele de amintiri erau doar rodul povestirilor lui. Dar tata vorbea puțin…

Da, am fost până în vârful Pufu, împreună cu tata, care, mai mult ca sigur, a ales traseul cel mai ușor, nu cărările știute doar de el, pe unde trebuia să urci pieptiș, împreună cu Marilena și cu Gicu, verișorii mei din Slănic-Moldova, învățați și ei cu pădurea, iar dacă…

Vezi articol original 152 de cuvinte mai mult

