albastru de... mai departe

11377129_769769866477800_2711526436413476180_n

De ziua mea

… nu mi-am petrecut nicio zi de naștere la Slănic-Moldova, dar aș fi vrut să-mi petrec acolo nașterea… M-am născut la Onești, fiindcă acolo era, de fapt, Maternitate, dar și aceea, doar o baracă nepregătită pentru nașteri premature… așa că,  m-au îmbarcat într-o mașină de salvare și m-au trimis la Târgu-Ocna, unde tocmai se înființase o secție pentru prematuri… Dacă scriu azi, înseamnă ca s-a putut… Direcția era și ea clară: spre Slănic!… Dar, atât de încurcate sunt căile Domnului! Și atât de mult ne îndepărtăm de calea iubirii!

Nu știu unde sunt cele două luni pe care nu le-am mai petrecut în pântecele mamei mele. Nimeni n-a știut să-mi spună…  Știu însă că le voi recupera ceva mai târziu, acasă, la Slănicul Moldovei… Și al meu…

Vezi articol original

