My mind is my shelter

Aripi frante_Kahlil Gibran

„Puterea milosteniei seamănă adânc în inima mea, iar eu secer și adun grâul în mănunchiuri și le dau celor înfometați.
Sufletul meu dă viață viilor, iar eu zdrobesc ciorchinii de struguri și sucul îl dau celor însetați.
Cerul îmi umple lampa cu ulei, iar eu o așez la fereastra mea pentru a-l călăzui pe străin pe întuneric.
Fac toate acestea pentru că trăiesc prin ele; iar dacă destinul mi-ar lega mâinile și m-ar opri de la toate acestea, atunci doar moartea mi-ar fi unica dorință. Căci sunt un poet și dacă nu pot să ofer, voi refuza să primesc.
Umanitatea urlă ca o furtună, dar eu suspin în tăcere fiindcă știu că furtuna trece, iar suspinul se duce la Dumnezeu.
Omenirea se agață de lucruri lumești, dar eu caut mereu să îmbrățișez torța dragostei, care mă va purifica cu focul ei și îmi va arde neomenescul din inimă. Averile îl…

Vezi articol original 345 de cuvinte mai mult

