thenameofloveislove

Nu pot spune de ce m-am îndrăgostit de băiatul ăsta plin de mister. Sau nu pot spune de ce il iubesc! Dar pot spune că nu am plâns pe moment când a renunțat la mine , am plâns după o zi,simțeam că înnebunesc ,că vreau să pice cerul peste mine. Aș fii vrut să îmi despic cutia toracică și să imi scot inima și să i-o pun in mâna. Așa ar putea să vadă cate răni adânci se află pe ea,de cate dureri a fost brăzdată. Nu m-a lăsat să îi spun trecutul meu , de parcă asta m-ar împiedica să mă schimb,dar schimbarea ce o voia el era mult prea dură pentru mine. Voiam să mă accepte așa cum sunt,dar nu il judec ,cum poți îmblânzi un om care a suferit mai mult decât își poate imagina cineva?! Aveam nevoie sa aibe încredere în mine , nu a văzut…

Vezi articol original 66 de cuvinte mai mult

