Ratacit printre litere

Ratacit printre litere – 100

Imi place sa ma joc cu literele. Nu pentru ca as sti sa scriu.
Imi lipseste acest talent. O fac doar pentru a pune pe hartie o parte din gandurile mele.
Eu nu scriu, eu povestesc. Este adevarat ca de cele mai multe ori imbrac literele in metafore, dansez putin impreuna cu un verb  frumos, dar ideea este aceeasi.
Randurile mele nu sunt literatura.
Este doar o poveste spusa la gura sobii. Un batran cu barba alba ce le recita nepotilor, in lipsa unei carti de povesti, fantezii din gandurile lui bogate.

Am fost un adolescent timid, introvertit.
Asta a facut sa-mi gasesc bucuria in praful cartilor pe care le citeam.
Am avut dintotdeauna un jurnal. Inca pastrez o cutie imensa cu sute de foi, caiete si agende.
Scriam pe ce apucam.
Prima dragoste a fost una neimpartasita.
Cu totii stim cum e. Am scris…

Vezi articol original 1.628 de cuvinte mai mult

